LUCRĂRI MUZICALE
LUCRĂRI INSTRUMENTALE
Cellosonata (1993)
P.a.: 1993: București, interpret Andrei Kivu (cello)
Miro en Miroir – Hommage a Miro flaut (1998)
P.a.: 1998: București, interpret Ion Bogdan Ștefănescu
Ephemeral Equilibrium fagot (1999)
P.a.: 1999: București, interpret Vasile Macovei
Metablues pian (2000)
P.a.: 2000: Amsterdam, interpret Marcel Worms
Everything and Nothing – Hommage a Borges violă/harmonică (2000)
P.a.: 2001: Wuppertal, interpret Thomas Beimel
MUZICĂ DE CAMERĂ
Morfogeneza flaut, clarinet, fagot, percuție (1991)
P.a.: 1991: București, Festivalul „Săptămâna Internațională a Muzicii Noi” – ediția I, Ansamblul „Pro Contemporania”
Subconversații vioară, clarinet, trombon, percuție (1992)
P.a.: 1992: București, Ansamblul „Pro Contemporania”
Fur Elise String Quartet (1993)
P.a.: 1993: București, Ansamblul „Pro Contemporania”
Rezonanțe violă, cello, pian, percuție (1997)
P.a.: 1997: București, Ansamblul „Hyperion”)
Invocatio (ansamblu instrumental și grup vocal) – 1992 (p.a. Chișinău, 1992 – Festivalul Internațional de Muzică Contemporană, Ansamblul „Pro Contemporania”)
Entre le Ciel et l'Enfer – Hommage a Bosch (oboi,
clarinet, fagot, pian, percuție, vioară, cello) – 1997 (p.a.
București 1998 – Festivalul Internațional „Archaeus” – ediția I, Ansamblul „Archaeus”)
Visions provoquees par un mystere – Hommage a Victor Brauner (violoncel, percuție/pian, bandț) – 2000 (p.a. Berna, 2001. Andrei Kivu-violoncel, Irinel Anghel-percuție/pian)
Silhouettes fantomatiques – Hommage a Dali (2 violoncele, percuție + Intâlnire finală cu o trompetă) – 1999 (p.a. București, 2000, Andrei Kivu, Anca Vartolomei, Irinel Anghel)
Silhouettes fantomatiques II (viola, violoncel, percuție) – 2000 (p.a. București, 2000 – Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, ediția a 10-a, Ansamblul Pro Contemporania)
Silhouettes fantomatiques III (violoncel, contrabas,
percuție) – 2003 (p.a. București, 2003, Andrei Kivu, Ion Ghiță, Irinel Anghel)
La Persistance de la Memoire – Hommage a Dali (4
percutioniști, vioară, violă, cello, orgă, acordeon) – 1998 (p.a. București, 1998 – Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, ediția a 8-a, Ansamblul „Game”)
La Dissolution de la Persistance de la Memoire (3 percutioniști, contrabas, orgă, acordeon, celestă) – muzică de spectacol – 1998 ( p.a. București, 1998, Ansamblul „Pro Contemporania”)
H.E.D.E.B.E.G flaut, clarinet, pian,voce, percuție, vioară, cello (1996)
Peștera inimii (cello, percuție) – 1998 (p.a. București, 1998, Andrei Kivu – cello, Irinel Anghel – percuție)
Povestea celor trei care au visat (pian, vioară, violă, clarinet/clarinet bas, khaen, tromba lontana, titera, percuții) – 2001 (p.a. București, 2001, Ansamblul „Aperto”)
Fascination (violoncel, gu zheng, khaen ș banda) – 2002 (p.a. București, 2002, Ansamblul Pro Contemporania)
Fascination II (violoncel, gu zheng, khaen, flaut
bas, udu, water-gongs și bandă) – 2003 (p.a. București, 2003, Ansamblul Pro Contemporania)
Arrets (vioară, violoncel, acordeon și bandă) – 2002 (p.a. Varșovia, 2002, Ansamblul Pro Contemporania)
Images flottantes (acordeon și bandă) –
2003 (p.a. București, 2003, Irinel Anghel – acordeon)
Images flottantes II (acordeon, shofar, deff, flaut, khaen și bandă) – 2003 (p.a. București, 2003, Irinel Anghel, Andrei Kivu)
Le Quasi – Infini (2 flauți, acordeon, vioară, violă) – 1999 (p.a. Wuppertal, 2001, Ansamblul „Partita Radicale”)
Le Quasi-Infini II (2 flauți, acordeon, vioară, violă, sho) – 2002 (p.a. Tokyo, 2002, Tokyo Sinfonietta)
Rotations bizarres (6 fagoți, țambal) – 2003 (p.a. București, 2003, Ansamblul de fagotiști „Acolade”)
MUZICĂ SIMFONICĂ
Distances (2 trompete, clavecin și orchestră) – 1999 (p.a. București, 2001, Orchestra de Cameră Radio, dirijor: Cristian Brâncuși)
Muzică pentru Vassarely (orchestră) – 1994 (p.a. București, 1994, Orchestra Academiei de Muzică din București, dirijor: Radu Popa)
Mitul lui Sisif (orchestră) – 1995 (p.a. București, 1995, Orchestra Academiei de Muzică din București, dirijor: Radu Popa)
Turnul Babel (orchestră) – 1996 (p.a. București, 1996, Orchestra Academiei de Muzică din București, dirijor: Radu Popa)
Rinocerii (orchestră) – 1997 (p.a. București, 1997 – Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, ediția a 7-a, Orchestra Națională Radio București, dirijor: Ludovic Bacs)
Mondes Impossibles I – Hommage a Escher (orchestră) – 1998 (p.a. București, 1999, Orchestra de Cameră
Radio București, dirijor: Horia Andreescu)
Chimeres – perspective magrittienne pour violoncelle, orchestre a cordes et percussion – Hommage a Magritte – 2000 (p.a. Mons 2000, Orchestre Royal de Chambre de Wallonie, solist: Andrei Kivu, dirijor: Jean-Paul Dessy)
Labyrinthe (pentru solist cântând la 7 instrumente exotice – shofar, khaen, acordeon, scoică, tromba lontana, gu zheng, boluri zen și orchestră de cameră)
– 2002 (p.a. 2002, Varșovia, Katowice New Music Orchestra, solist : Andrei Kivu, dirijor: Szymon Bywalec)
LUCRĂRI TEORETICE PUBLICATE
„Orientări, direcții, curente ale muzicii românești din a doua jumătate a secolului XX” (volum)
Publicat: București: Editura Muzicală, 1997
Studii în revista MUZICA
a U.C.M.R
„De la sonor la grafic: spiritul geometric al creației lui Anton Webern” (Muzica 3/1991)
„De la Caragiale la metamuzică: opera «Revuluția» de Adrian Iorgulescu” (Muzica 1/1992)
„Considerații asupra conceptului de metamuzică” (Muzica 3/1992)
„Compoziția muzicală ca biosistem. Legea formalizării Naturale Automate” (Muzica 1/1993)
„Cvartetul de coarde «Dincolo de Viena» de Costin Cazaban” (Muzica 2/1993)
„Muzica conceptuală” (Muzica 3,4/1993)
„Muzica minimală repetitivă” (Muzica 4/1994)
„Muzica non-evolutivă” (Muzica 2/1995)
„O posibilă teorie a creației arhetipale” (Muzica 4/1996, 1/1997)
„Funcția anomaliei în creația muzicală” (Muzica 2/1999)
„Estetica onirică” (Muzica 2/2002)